A 72 órás termékek olyan De'Longhi kávéfőzők, amelyeket hivatalos viszonteladói kereskedésekből vásároltak, de a vásárlást követő 72 órán belül visszavittek. Ennek hátterében gyakran olyan okok állnak, mint a helyhiány, a zajszint vagy egyszerűen a vásárlói döntés megváltoztatása – de minden esetben szigorúan a vásárlástól számított 72 órán belül történik a visszaadás.
Amint értesülünk egy ilyen készülék visszavételéről, szervizünk gondoskodik annak begyűjtéséről és alapos bevizsgálásáról. Amennyiben szükséges, elvégezzük a szükséges javításokat, majd visszaállítjuk a készüléket teljesen eredeti állapotára. Ezáltal garantáljuk, hogy a termék kifogástalan állapotban kerül újra forgalomba.
A teljeskörű garancia előnyei: Minden 72 órás termékre 1 éves gyártói garanciát és +1 év RepairBay szerviz garanciát biztosítunk a vásárlás napjától, így vásárlóink két év teljes biztonságot élvezhetnek.*
* A garancia nem érvényesíthető a nem rendeltetésszerű használat, illetve a vízkő okozta meghibásodások esetében.